Pages

Wednesday, July 6, 2011

Ada ke orang baca blog aku ni..

Dengan tak malunya aku pun menanyakan soalan ini.. hi..hi..hi.. bukan apa.. aku tengok-tengok orang-orang punya blog sampai ada followers, stat counter, reply yang banyak.. hmm wondering gak aku.. aku ni takdela nak orang baca aku punya blog pun.. update pun jarang-jarang.. topic yang aku bicarakan pun bukan lah perkara-perkara yang menarik.. tak de apa-apa fokus pun.. sesetengah orang rajin cerita pasal hartanah.. macam dekat list sebelah kanan blog aku tu.. korang tengok la sendiri.. ada yang minat cerita personal life diorang.. ada yang cerita pasal perniagaan diorang.. hmmm aku pun memang rajin gak baca blog-blog diorang tu..

untuk diri aku sendiri blog aku ni cukupla untuk diri aku sendiri.. kat sini aku boleh baca sendiri cerita aku balik.. perkembangan diri sendiri.. cepat atau lambat aku bergerak.. keadaan business yang aku jalankan.. keberhasilan atau ke takjadian pada business experiment aku dan sebagainya..

dan juga..
bila anak-anak aku dah pandai baca nanti.. tak banyak sikit dapatla diorang baca dan tahu perjalanan hidup abah diorang masa muda-muda.. kan..

cun gambar sesibu kat atas ni (gambar hiasan)
he..he.. dan lagi satu aku memang tak gunakan nama sebenar aku kat sini.. saja je guna sesibu..satu sebab aku ni memang reserved sikit orangnya + pemalu... (hi..hi.. macam anak dara mengada la pulak) dan sebab aku rasa.. nama sesibu tu kena kot... apa yang aku ada dan aku kongsikan.. samaada cerita ke.. pengalaman ke.. ilmu ke.. semuanya sikit-sikit je... bercuit cuit je.. macam sesibu mencuit-cuit air kat sungai tu.. air sungai tu punya banyak yang dapat dicuit, sikit-sikitttt je..

and hopefully one day a dragonfly will be a flying dragon..

bole ke aku guna analogy macam tu... kira boleh la.. blog aku pun.. sekati aku la..


2 comments:

Dessert Queen said...

:P

sesibu said...

ha..ha.. ado pun.. :P

Post a Comment