Pages

Thursday, July 14, 2011

Resah....

hhiissshhhh... makin resah aku ni skang.. especially bila tengok iklan dari canon nih... aku ni lately agak terpengaruh ngan kengkawan yang pakai dslr camera.. gatal je kaki nak masuk kedai jual dslr.. gatal je tangan nak buat withdrawal kat atm keluarkan duit beli camera tu..

inilah iklan yang meresahkan aku..

aku nih terimala kalu korang nak cakap aku ni kedekut pahit.. pasal susah nak keluar duit untuk membeli.. bukan apa, biasa kalau aku beli barang yang harga agak mahal ni.. biasanya aku persoalkan balik pada diri sendiri.." menguntungkan aku ke kalau aku beli?".. jadi pada orang yang perasan.. baik kengkawan atau keluarga atau sedara mara.. mereka nampak yang aku nih taklah bermewah-mewah sangat.. walaupun jam tangan tag heuer, he..he.. baju gorgio armani.. lugage bag Mont Blanc tapi semua tu nothing... (bunyi macam belagak gila tu siooottt..) pasal semua tu aku beli kat china.. murah.. rupa sama je.. he..he..

Jadi nak cerita pasal beli camera ni aku kena pikirkan apa yang aku bole buat lepas aku beli camera nih.. hmmm... kalau beli nak buat duit balik memang la tak dapek kot.. pasal aku bukan la photographer pro.. walaupun creativity tu ada.. dan lebih malang lagi kalau aku beli beri-ria lepas tu guna masa mula-mula beli aje.. lepas tu terbiar dalam setor.. huh.. lagila rugi.. jadi.. kesimpulanya.. lepak la dulu.. bagi masa sikit..

0 comments:

Post a Comment