Pages

Monday, July 25, 2011

Its My Birthday...

Eh.. dah birthday aku dah untuk tahun 2011 ni.. bermakna umo aku dah meningkat.. ke.. __ bolehla.. tak la tua sangat.. kira-kira tengah-tengah di antara remaja dan dewasa... he..he..he...

celebrate.. hmm tak dela celebrate.. aku pun bukan jenis biasa celebrate birthday ni..tapi wife aku ada bagi kek pagi tu.. sweet.. :)


Hadiah.. ada.. wife aku ada bagi...

tapi pada aku apa yang aku dah ada sudah lebih dari cukup sebagai hadiah dan celebrate... aku dah ada wife yang lovely, understanding, supportive and comforting... aku ada dua anak-anak yang comel (3 tahun lebih & 1 tahun setengah ).. sentiasa menceriakan walaupun skang diorang ni susah jugak nak dengar cakap.. tapi diorang baik.. dan diharap mereka akan menjadi anak-anak yang soleh dan taat kepada ibu abah..

Walaupun berbusiness ni taklah mudah tapi aku sangat bersyukur dengan apa yang aku perolehi sekarang.. dan aku anggap apa yang aku capai dalam business pun sebagai hadiah birthday.. walaupun business aku ni ciput je.. tak memampukan aku membeli BMW x6.. ataupun rumah bungalow berkolam renang di kawasan Hartamas, Bangsar ataupun TTDI.. tapi kira aku bolehla nak hidup jugak dengan cara dan jalan business ni... dapat masa lebih sikit untuk keluarga.

BMW x6 idaman

Gambar hiasan

Jadi kesimpulannya.. apa yang aku ada sekarang ni sudah merupakan hadiah terbaik untuk birthday aku tahun ni.. terima kasih untuk doa dari ibu bapa, anak-anak, isteri, keluarga dan kawan-kawan dan semoga.. kehidupan akan menjadi lebih baik pada masa akan datang..



"It is not how old you are, but how you are old.."


ok adios dulu..

0 comments:

Post a Comment