Pages

Wednesday, January 19, 2011

Pakai Ipad kokak..

Ni aku masih lagi dalam mood testing Ipad kokak ni.. dah untuk makluman IpadK ni menggunakan OS android.. jadi apa-apa software yang OS android boleh download, IpadK aku ni pun boleh download gak... IpadK akuni siap ada keyboard + casing lagi.. Sangat WOW.. kan..

Ni aku download software Blogger Droid & try update blog pakai software ni.. seronok-seronok... he..he...

Miintak tolong jangan cakap aku berlagak pakai IPAD, kan aku dah cakap aku pakai IpadK (Ipad Kokak)... yang buat aku seronok tu pasal harga dia murah.. kalau kat Malaysia RM 400++ dapat beli handphone apa ya...??? Ni bole access internet, boleh download application, bole baca e book dan boleh lain-lain lagi.. ni bukan promote ye.. harga yang aku tulis tu harga kos sebenar.. aku tak letak mark-up sebab aku memang tak menjual barang ni... aku berniaga barang lain.... tapi kalo sapa-sapa nak pesan korang markup la sendiri untuk aku... he..he...

Barang harga macam ni mintak jangan nak expect macam ori la kan..

-chau-
Published with Blogger-droid v1.6.5

3 comments:

Dessert Queen said...

Kalau nak untuk bday Encik Suami i boleh order ke?Hehheheh :)

sesibu said...

Bolehh.. tapi ko test dulu aku punya ipadk, kalo ko pueh hati.. eden bolikan..

Dessert Queen said...

Cerita sket dia punya spec..laki aku dh senyum2 dah ni...

Kalau nak type document guna software apa?

Port USB ada x?Kalau ada,ada berapa?

Lifetime battery dia cam handphone ke?

Ada WIFI tak?

Touch SCreen adalah mcm IPAD kan?

Byk soklan daaaa....

Post a Comment