Pages

Sunday, January 2, 2011

Am I so reserved.. ?? (err.. betul ke ayat nih?)


Hah.. dah terlepas December.. tak update apa-apa pun untuk bulan december hari tu.. bukan apa.. aku ni bukanlah blogger yang tegar dan lagi satu aku agak kurang gemar untuk bercerita tentang aku.. aku lebih gemar baca atau dengar cerita orang.. dan kalau boleh stay below radar.. lagi pun bukannya ada apa-apa yang menarik sangat untuk aku ceritakan... jadi tu sebab aku agak berbelah bahagi untuk menulis..

Tapi...

memikirkan satu hari aku boleh baca balik blog aku nih... tengok sendiri progress aku atau mungkin anak-anak aku boleh baca dan menjadikan rujukan ker.. atau apa-apa juola lah jang.. aku rasa aku tulis jela ekk mana-mana sempat...

cerita december

"hhmmmmm...... eh aku tak ingat.. "
"ha, tu la.. kalau tak update memang la cepat lupa.. "

hari tu kan aku ada distribute flyers kan.. ha.. so far sambutan bulan 12 sangat menggalakan.. dan teknik distribute flyers ni akan dijalankan dari semasa ke semasa..

aku ada cerita ke untuk business furniture aku nak try jual open market products.. oppss.. macam tak ada.. (aku kan bukannya rajin nak bercerita).. ok, ada 1 product yang aku jual.. nama dia boltless rack.. ha.. yang kat bawah ni..

amacam.. menarik..?? ha tak menarik pun.. barang biasa-biasa je..

haah.. barang ni bukan barang yang pelik sangat.. tapi sangat menjimatkan masa & ruang.. macam kat stor korang tu kalo dah berserabut sangat sesuaila pakai rack ni.. senang pasang dan susun je barang korang yang melambak-lambak tu... lagi satu.. kan kalau kat apartment ada ruang cuci baju tu kan.. biasanya korang letak penyapu, penyodok sampah, sabun baju, sabun lantai, dan sebgainya dekat situ kan..?? dengan adanya boltless rack ni korang dapat lah nak save space sikit kan.. apartment bukannya besor sangat nak letak barang banyak-banyak.. jadi boltless rack ni dapat sedikit sebanyak membantu mengurang masalah ruang yang ada... betull takk..? jadi untuk product kegunaan rumah ni aku nak lebih fokuskan pada produk-produk penjimatan ruang yang praktikal.. mottonya ialah :

" love your home & appreciate your space"

ni aku design flyersnya... belum distribute lagi.. plan distribute January... tapi hari tu ada gak aku masukkan kat website business aku dan dah ada pun orang order.. siap guna untuk bilik server lagi... harganya murah je.. RM 125.00 siap penghantaran ke Bukit Jalil, Puncak Jalil, Bangi, Putrajaya dan kinrara.. ha.. siap pasangkan lagi.. murah woo..

aktiviti december to be continue....

0 comments:

Post a Comment