Pages

Monday, January 10, 2011

Baru nak cerita pasal tahun Baru 2011..??

Orang lain jejak 1 January je dah bercerita tentang tahun baru, azam baru, cita-cita baru dan sebagainya.. he..he.. aku biasala.. selow sikit.. sekarang baru nak bercerita pasal tahun baru... aku pun tak banyak beza ngan orang-orang lain, aku pun ada target gak untuk tahun baru ni.. tahun lepas nak kirakan agak tercapai gakla apa yang ditargetkan.. especially dari segi, business & property err.. dari segi lain.. kira okla gak..

tahun ni anak sulong aku masuk school, Alhamdulillah... aku hantar child school kat Kinrara.. hmmm.. pengalaman pertama ni, exited gak, silap-silap aku yang terlebih excited dari bebudak kat school tu .. seronok tengok anak aku masuk sekolah & berkawan2 ngan bebudak lain.. semoga anak-anak abah akan jadi anak-anak yang soleh, dan beriman, serta mentaati dan menghormati abah & ibu ya..

tahun ni aku harap businesses aku akan bertambah cawangan dan berkembang.. januari ni nampak macam ada quite good sign.. ada new customer yang dah mula order barang.. Alhamdulillah.. disamping tu plan aku nak involve dalam property pun aku dah mula nampak jalan sikit-sikit.. ni banyak belajar dari pengalaman-pengalaman kengkawan yang rajin bermain & invest dengan property... hopefully aku pun boleh gak berjaya macam mereka-mereka..

0 comments:

Post a Comment