Pages

Wednesday, May 26, 2010

Menghampiri JULY

Preparing for July; Bulan July akan datang ni aku anggap satu nafas dan keazaman baru untuk perjalanan business-business aku.. Kalau aku tak explain nanti orang cakap aku saja-saja mengada-ngada nak sentimental sentimentol ngan bulan July bulan June pun belom sampai. Sebab apa aku cakap bulan July 2010 ni merupakan satu nafas dan keazaman baru untuk business aku secara umumnya ada 4 sebab utama:

  1. On July, Wife aku secara officialnya dah berenti kerja untuk full time (Work At Home Mum) WAHM... err.. dia sendiri yang suka Job Tittle ni.
  2. Birthday aku bulan July, jadi secara officialnya umur aku baru meningkat pada bulan July... he..he..he...
  3. Aku akan berpindah ke office baru officialnya bulan July ni.
  4. Sebab paling utama sekali ialah memang fiscal year company aku sampai hujung bulan June. jadi kira setiap 1st July tu baru masuk tahun baru untuk company aku.. reason; aku malas nak sibuk-sibuk prepare document atau filing masa orang lain pun tengah sibuk bulan January.
Harap-harap untuk tahun baru ni.. minda aku akan lebih terbuka, menjadi lebih positif, ilmu makin bertambah.. business-business aku akan lebih berkembang dan sentiasa diberkati Allah.. segala urusan akan lebih dipermudahkan...

Ada beberapa planning dan experiment yang dirancangkan untuk tahun akan datang ni... Basically aku ada beberapa pendapat tentang idea, bila kita ada idea tentang sesuatu perkara, kita takkan tau idea tu betul-betul bagus selagi tak dilaksanakan... jadi, aku rasa adalah baik jika beberapa idea yang kita ada tu dilaksnakan.. kalau kita tak cuba kita takkan tau.. kalau tak cuba banyak cuba sikit dulu.. sebahagian yang aku dah cuba menjadik... sebahagian yang lain perlukan tindakan lanjut..

Semoga business-business aku akan menjadi lebih maju..



0 comments:

Post a Comment