Pages

Tuesday, May 18, 2010

Business & ragam

Minggu ni planning nak deliver barang-barang customer aku untuk branch outstation.. kali ni tak berapa banyak tempat sangat tapi pasal dah ada tempat yang memerlukan barang tu cepat jadi alang-alang tu hantar yang lain-lain sekalila... customer pun bole jimat kos untuk transport...

Barang yang aku supply ada dua jenis, kerusi pejabat & meja dua dua dari supplier berbeza, cuma ada hickup sket pasal ada misscomunication ngan salah sorang supplier aku (yang supply meja).. dia kata barang dah siap.. tapi bila aku double check barang yang dah siap tu bukan barang yang urgent yang aku nak.. jadi kene lah hantar kemudian..(kemungkinan aku kena hantar sendiri pasal aku dah arrange transport keluar hari ni, untuk hantar kerusi) nasib baik meja tu tak banyak..

ada kurang efficient sikitla untuk batch delivery kali ni.. tapi yang penting cari jalan untuk selesaikan masalah yang timbul & make sure customer happy..

my customer... are you happy??? teruskan order daripada syarikat kami... kalau bole semua barang pun beli dari kami... he..he..he..(ketawa tamak)

0 comments:

Post a Comment