Pages

Saturday, May 15, 2010

Bidang Hartanah

Semalam, jumaat aku jumpa dengan sorang sifoo hartanah, asalnya aku suka & sealu baca blog sifoo nih.. then aku start cuba contact dia.. & Alhamdulillah sifoo ni walapun sangat berpengalaman dalam hal hartanah dan aku pun percaya dia nih seorang hartanahwan.. masih sudi beremail, sms dan seterusnya jumpa aku yang baru nak belajar pasal hartanah ni..knowledge aku pasal hartanah ni kalau nak diikutkan zero, telur ayam, sifar, yilek... hartanah pun buat masa nih tak ada.. yang ada pun tanah dalam pasu, itupun kering tak berpokok (dulu tanam pokok, tapi mati pasal aku selalu tak ada kat rumah)



Aku sangat-sangat berterima kasihla kepada sifoo ni.. pasal banyak knowledge dan pengalaman yang dia sharekan.. hopefully lepas nih bole selalu jumpa bagi menambahkan lagi pengetahuan aku pasal hartanah ni dan seterusnya melibatkan diri dalam bidang ni.. semalam pun kitorang borak-borak pasal bidang masing-masing, aku pun dapat lebih membuka minda dan pemikiran aku dengan benda-benda baru...



to the sifoo; thank you very much.. kalo senang next week kita main badminton pukul angin, sampai hangin satu badan..ha..ha..

0 comments:

Post a Comment