Pages

Sunday, January 22, 2012

Masih mood tahun baru?

Siapa yang masih dalam mood tahun baru..? Selain dari tahun baru 2012, bulan januari pun ada tahun baru cina.. Gong Xi Fatt Choii..

Aku..? masih dalam mood tahun baru gak la kiranya.. dalam kita bersemangat untuk manjayakan azam tahun baru.. cabaran-cabaran tu tetap datang tak kira masa.. hmmm.. tahun ni salah sorang staff yang dari awal bersama aku dah nak mulakan langkah baru menceburi bidang business.. harap sepanjang dia ngan aku selama ni adalah sedikit sebanyak pengalaman yang dapat dikutip.. Aku ucapkan tahniah dan selamat berjaya kepada beliau..

Pada aku tahun 2012 ni bermula agak baik.. Customer sudah mula order barang.. dan ada customer lain yang sudah mula request untuk quotation, untuk order-order akan datang. Butiks.. ada sedikit penambah baikan yang aku buat untuk menarik lebih ramai orang datang dan membeli di butik-butik aku.. dan sedang merangka strategi untuk tahun ini...he..he.. let see how well will i do in 2012.

2011 - Tahun yang aku rasa agak mencabar tapi juga merupakan tahun yang banyak menimba pengalaman dan sedikit pencapaian. Beberapa business experiment yang aku jalankan untuk menambahkan income portfolio aku... ada yang menjadi dan ada yang tak menjadi dan ada yang perlu dibuat pada 2012..

0 comments:

Post a Comment