Pages

Wednesday, October 26, 2011

Menceburi Bidang Baru


Assalamualaikum...

Dalam nak menambahkan portfolio business & income, aku baru-baru ni membuat keputusan untuk menceburi satu bidang baru, iaitu real estate agency, sebelum ni memang aku dah menceburi bideng hartanah sebagai pelabur kecil-kecilan maklumlah baru beginner, dan aku rasa untuk menambahkan pengetahuan aku dalam bidang hartanah ni aku rasa mendaftar sebagai real estate agent/negotiator. Harapnya disamping dapat menambahkan pengetahuan dan pengalaman aku juga dapat membantu bakal-bakal client aku yang nak menjual, menyewa mahupun membeli hartanah, samaada client nak beli untuk diri sendiri ataupun untuk pelaburan.

So.. diharapkan aku akan dapat menimba pengalaman baru dalam bidang ni.

P/s: kepada sesiapa yang memerlukan khidmat Real Estate Negotiator sila hubungi saya:
Helmy 019-2094429, registered Real Estate Negotiator, Chester Properties Sdn Bhd (Hartamas)

maklumat senarai hartanah di

Thank you...

0 comments:

Post a Comment