Pages

Wednesday, November 10, 2010

Balik Dari Guang Zhou

hari tu 09/11/2010 kul 1.30 pagi sampai balik aku kat Malaysia.. Fuuhh letih.. lama tak jumpa anak-anak aku.. Alhamdulillah semua ok.. program berjalan lancar.. Group dapat melawat tempat-tempat yang sepatutnya dan target aku untuk dapatkan beberapa stok juga tercapai..

Macam biasa.. aku bab-bab gambar ni memang ada lemah sikit.. jap lagi aku uploadkan mana-mana gambar yang berkenaan, especially masa diorang pi melawat tempat-tempat di Guang Zhou..

Cuaca: masa kat Guang zhou cuaca sangat selesa, tak panas tak terlalu sejuk.. jalan-jalan pun tak terasa penat sangat..(aku je kot yang tak rasa penat.. yang group mungkin penat kot pasal kat sini memang kena banyak berjalan)

kali ni aku ada bawak group ke:
  • Pusat pakaian
  • Pusat accessories
  • Pusat Jam Tangan
  • Pusat beg Tangan
  • Pusat Kain ela
  • Pusat IT & Gadget
  • Pusat cenderamata & toys
  • Masjid tertua di guangzhou, Masjid Saad Abi Waqas
  • Melawat Beijing Lu
  • River cruise

Enjoy the pics

waktu melawat pusat pakaian, makan & beijing lu

menikmati river cruise beserta light show dsb.

waktu di pusat kain Di masjid tertua di china
okie next.. bulan 12, sapa-sapa nak join jom.. masih terbuka lagi

wassalam..

2 comments:

Dessert Queen said...

Sesibu, apsal tak gi semejid tu hari tu...huwaaa....huwaa....

sesibu said...

Ha..ha.. so sorryla hari tu masa kita pergi macam tak sempat..

Post a Comment