Pages

Saturday, July 7, 2012

Opocot siri 2

Tu la sekejap tenggelam.. Sekejap timbul.. Sambung balik.. Hari tu pasal business.. Ni pasal self improvement pulak..

Hari tu aku ada cakap pasal seminar, aku target 1 bulan 1 seminar.. So.. Antara yang menyibukkan diri aku ni bulan-bulan lepas ialah seminar... Jom kita recall balik seminar apa yang aku dah attend:

1. Seminar marketing power
2. Seminar advance marketing power
3. Seminar Video Internet Marketing Technology VIMT
4. Seminar Video Internet Marketing Technology VIMT advance
5. Seminar affiliates & ebook
6. Seminar percuma tinjauan perniagaan ke Guang Zhou (yang ni aku yang buat.. He..he..he..)

Ha.. Dah hampir sebulan satu seminar tu.. Kalau korang tanya kenapa perlu attend seminar ni.. Bole baca kat previous post aku..

Apa yang aku dapat dengan attend seminar ni..? Aku rasa aku berjaya kumpulkan tools, skill, network dan sebaginya yang aku perlu untuk mengerakkan business, membentuk mind set dan sebagainya..

Nak diibaratkan, bila nak pergi memburu kalau sebelum ni pakai lembing ngan lastik.. Skang kira dah adala sikit senapang, peluru, khemah, bekalan lain dan sebagainya. So takkan nak buru gajah bawak satu peluru je kan..??

Tapi bila dah kumpul peralatan simpan kat rumah je pun tak guna.. Kenala bertindak.. Tak gitu..??

So akan datang ni InsyaAllah ada beberapa tindakan yang akan dilaksanakan.. Kalau sempat aku share lagi kat sini..

Arigato..

0 comments:

Post a Comment